PROCES
Oto lista zadań do wykonania:
|
Zadanie |
Osoba odpowiedzialna |
Termin |
|
1.Ankieta skierowana do uczniów klas 4-8 oraz ich rodziców. Analiza ankiety |
Hubert W. |
3 marca |
|
2.Historia murali i graffiti |
Karolina |
5 marca |
|
3.Rodzaje murali |
Kira |
5 marca |
|
4.Banksy, Bordalo II - słynni europejscy twórcy |
Maja |
5 marca |
|
5.Polscy streetartowcy: Etam Cru, Pauk, Swanski, Rak , Tuse, M-city |
Natalia |
5 marca |
|
6.Murale w województwie kujawsko-pomorskim: a) Toruń - Maja
b) Bydgoszcz – Hubert D.
c) Chełmno - Karolina
d) Grudziądz - Kira
c) wieś Brzózki - Hubert W.
d) Włocławek - Laura
e) Inowrocław - Natalia
f) Żnin, Brodnica - Laura
|
Maja
Hubert D.
Karolina
Kira
Hubert W.
Laura
Natalia
Laura |
12 marca |
|
7.Tematyka/inspiracje murali |
Laura |
16 marca |
|
8.Porozmawiajcie z osobami starszymi (babcią, dziadkiem): Murale i graffiti – wandalizm czy sztuka? Zapiszcie treść rozmowy , następnie proszę umieścić na blogu. |
Cała grupa |
18 marca |
|
9.Zalety i wady street artu |
Cała grupa+ opiekun |
19 marca |
|
10.Film - efekt podsumowujący działania |
Karolina |
24 marca |
Komentarze
Prześlij komentarz